Інструкція та правила відвантаження товару зі складу (для клієнтів компанії)

I. Правила відвантаження товару зі складу

 

  1. При отриманні товару на складі самовивозом Клієнт чи його представник повинен мати Довіреність (у разі, якщо оплата товару здійснювалась безготівково) або заявку на відвантаження в роздрукованому чи цифровому форматі ( якщо оплата товару здійснювалась готівкою).
  2. При отриманні товару оплата якого здійснювалась безготівковим способом розрахунку Клієнт чи його представник має підписати видаткові накладні. Якщо оплата товару здійснювалась готівкою, Клієнт чи його представник має підписати заявку на відвантаження або АКТ прийому-передачі товару.
  3. Клієнт чи його представник повинен перевірити отриманий за замовленням товар на предмет зовнішніх пошкоджень упаковки. У разі виникнення питань, претензій щодо зовнішнього вигляду товару – клієнт має право вимагати від комірника чи завідуючого складу розпакувати товар для огляду його цілісності та відсутності зовнішніх пошкоджень.
  4. У випадках, коли Клієнт чи його представник вимагає розпакувати товар - у документі на отримання (накладна, акт прийому-передачі, заявка на відвантаження) Клієнт повинен зробити відмітку про факт розпаковки товару:

              «Розпаковано в присутності П.І.Б., претензій до товару не маю, підпис, дата».

  1. Якщо при перевірці Клієнтом або його представником було виявлено зовнішнє пошкодження товару, він повинен звернутись до комірника чи завідуючого складом щодо заміни цього товару на інший. Якщо аналогічний товар наявний на складі, комірник чи завідуючий складом може замінити пошкоджений. У разі відсутності аналогічного товару Клієнт або його представник повинен звернутись до менеджера з продажу компанії, через якого здійснювалось замовлення товару для вирішення питання щодо термінів та умов зміни товару.

 

II. Правила при відправленні товару перевізником

(Нова пошта, САТ, тощо)

  1. Клієнт повинен надати менеджеру з продажу компанії «Акліма» повну інформацію про отримувача товару (повна адреса або номер відділення перевізника, П.І.Б., номер телефону (якщо оплата за доставку здійснюється безготівково – також код ЄДРПОУ компанії платника).
  2. У разі, якщо оплата за товар здійснювалась у безготівковій формі розрахунку, то відправлення товару перевізником здійснюється лише після отримання від Клієнта видаткових документів у письмовому чи електронному вигляді.
  3. Страхування товару обов’язково здійснюється на повну його вартість.
  4. Якщо Клієнт відмовляється від товару при отриманні у перевізника не з вини перевізника або відправника – то Клієнт оплачує зворотню доставку товару за свій рахунок.
  5. Товар (без урахування упаковки), який отриманий Клієнтом чи його представником від перевізника не може бути оскаржений на предмет зовнішніх пошкоджень чи відсутності товарного вигляду.

 

Відвантаження товару категорично забронено:

  1. При відсутності 100% оплати за товар Клієнтом;
  2. При відсутності заявки на відвантаження товару від менеджера з продажу;
  3. При відсутності у Клієнта чи його представника інформації та документів на право отримання товару;
  4. При відсутності оригіналу довіреності та документа, що посвідчує особу вказану в довіреності.

 

Для прийому, зберігання та відвантаження товару в компанії Акліма існують два основних склади:

        м. Київ, вул. Козелецька 24 – з графіком роботи ПН-ПТ з 09.00 до 16.00

        Івано-Франківська обл. м. Калуш, вул. Б. Хмельницького,81 (на території заводу «Кераміка Закарпаття») – з графіком роботи ВТ-ЧТ з 09.00 до 15.00

 

Контактні дані відповідальних осіб:

Комірник складу «Козелецька» – Іщук Дмитро (067)701-23-69

Комірник складу «Калуш» –Крайник Галина (096)381-95-98