РЕВОЛЮЦІЯ НА РИНКУ ОПАЛЕННЯ В США
Сполучені Штати — один із найбільших у світі ринків опалення. Нині ринок опалення США надає перевагу тепловим насосам, завдяки екологічній політиці, яку проводить адміністрація та також різкому зростанню цін на газ. У всьому світі після пандемії стає тенденцією екологічне відновлення до вуглецевої нейтральності у 2050 році. В автомобільній промисловості відбувається перехід від автомобілів з бензиновим двигуном до електромобілів, є надія, що перехід від палива на опалення тепловим насосом буде поступовим.
Теплові насоси з повітряним джерелом (ASHP) — один з типів теплових насосів, які мають відмінну енергоефективність, оскільки вони використовують тепло повітря, яке є відновлюваною енергією для вироблення теплової енергії. Крім того, вони також привабливі своєю установкою та низькими витратами, ніж типи із заземленням. В останні роки сфера застосування ASHP розширилася до холодних регіонів, внаслідок розробки технологій, які можуть демонструвати високі теплові характеристики навіть за низьких температур зовнішнього повітря. У порівнянні з такими ринками як: Японія, Китай та Європа — ринок теплових насосів у США все ще перебуває на стадії розвитку. У США канальне кондиціювання повітря, яке кондиціонує всю будівлю, історично було основною технологією. Об'єднані блоки, такі як віконні блоки, наскрізні блоки та комплектні кінцеві кондиціонери (PTAC), які легко встановити, є також дуже популярним. Більшість цих продуктів призначені лише для охолодження, а для обігріву взимку часто використовуються електричні обігрівачі та газові печі.
В останні роки, з розвитком японських та інших азійських виробників, кондиціонери з тепловими насосами поступово завоювали визнання у Сполучених Штатах, але вони займають лише частину ринку. Але через такі фактори як: екологічна політика та зростання цін на газ — ринок теплових насосів, які реалізують енергоощадне опалення з використанням відновлюваних джерел енергії, почав отримувати вигоду. У Сполучених Штатах адміністрація Байдена, приділяє особливу увагу екологічній політиці та націлена на скорочення викидів CO2 на 50–52% у порівнянні з рівнями 2005 року та має намір зовсім усунути до 2050 року. План Байдена також заявляє, що уряд зробить значні інвестиції у підвищення енергоефективності будівель, у тому числі завершить модернізацію та збудує 1,5 мільйона нових будинків. Уряд та електроенергетичні компанії в таких штатах як: Коннектикут, Мен, Массачусетс, Нью-Йорк та Вермонт, реалізують кілька програм субсидій для заміни котлів внутрішнього згоряння з високими викидами CO2 на високоефективні системи, а саме на теплові насоси. Очікується, що ці програми субсидування значно збільшать попит на теплові насоси у Сполучених Штатах. Крім цієї політики, нещодавнє зростання цін на газ може бути одним із факторів, що стимулюють попит на теплові насоси. Згідно з опублікованим у США індексом споживчих цін (CPI-U) за жовтень 2021 р.
Бюро статистики праці (BLS) 10 листопада опублікувала усі основні індекси за останні 12 місяців. Індекс природного газу зріс на 28,1%, а індекс електроенергії зріс на 6,5%. Японські виробники, які добре знають ASHP, просувають їх на ринок США, приділяючи особливу увагу безканальним кондиціонерам. Компанії розширюють лінійки продуктів з тепловими насосами, такі як безканальні кондиціонери спліт-типу, канальні унітарні системи та системи з регульованим потоком холодоагенту (VRF), які включають високу ефективність нагрівання за низьких температур зовнішнього повітря, високу енергоефективність шляхом інверторної технології та захист навколишнього середовища. Крім того, використання теплових насосів, ймовірно, розшириться на водяне опалення. З'являються нові продукти, розроблені з урахуванням такого попиту. Наприклад, компанія Mitsubishi Electric Trane HVAC US (METUS) нещодавно випустила повністю електричний комерційний тепловий насос HEAT2O з холодоагентом CO2, який виготовляє велику кількість гарячої води.