Компанія Haier визнана брендом номер 1 в глобальному рейтингу побутових систем кондиціювання

Компанія Haier отримала нову позицію як глобальний бренд номер 1 на ринку кліматичних систем (включаючи смарт-кондиціонери), за результатами опитування Euromonitor. ЇЇ частка ринку в цій категорії становить 23,6% за обсягом продажів у 2016 році.

Відповідно до критеріїв оцінки Euromonitor, побутові системи кондиціювання – це кондиціонери з вбудованими функціями підключення, які дозволяють зв’язуватись з іншими пристроями / або споживачами, а також прилади, що дозволяють зв’язуватись один з одним. Побутові спліт-системи  включають в себе смарт-кондиціонери, які є автоматизованими пристроями, що потребують мало людського втручання та інтеграції вбудованого підключення, мають розширені можливості зондування, аналітику, інтегровані з підтримкою онлайнових послуг. Це перший авторитетне глобальне дослідження, яке проводиться в 46 країнах і на 30 брендах на ринку побутових систем кондиціювання.

Лідерство Haier на зростаючому ринку побутових систем кондиціювання

З появою повністю інтегрованого інтелектуального будинку, обсяг продажів побутових спліт систем (у тому числі смарт-кондиціонерів) досяг піку в 2016 році; річний темп приросту підключених кондиціонерів (у тому числі смарт-кондиціонерів) з 2013 до 2016 року - 62%. Бездротовий апарат посилив значний прогрес у домашній автоматизації, спонукавши ряд виробників та роздрібних торговців збільшувати свої інвестиції на ринок. Зручність і контроль - це ключові фактори, що сприяють зростанню підключених кондиціонерів. У майбутньому цей ринок буде продовжувати розширюватися, і Haier повністю готовий використати потенційні можливості для розвитку.