З 15 ЧЕРВНЯ ЗАЯВКИ НА ГАРАНТІЙНІ ТА СЕРВІСНІ ПОСЛУГИ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЛИШЕ ОНЛАЙН

Компанія Aclima Service впроваджує зміни в оформленні заявок на виїзд сервісної бригади. Ми прийняли рішення, яке допоможе оптимізувати процедуру подачі заявок

Шановні партнери!

Компанія Aclima Service впроваджує зміни в оформленні заявок на виїзд сервісної бригади. Ми прийняли рішення, яке допоможе оптимізувати процедуру подачі заявок на перший запуск обладнання, гарантійні випадки, сервісне обслуговування та інші запити. З 15 червня приймаються тільки ті заяки, які сформовані на сайті https://service.aclima.ua

Ми створили систему роботи з сервісними зверненнями, яка не тільки економить Ваш час, але й дозволяє завжди бути в курсі стадії виконання заяки та додаткової інформації. В особистому кабінеті Ви будете бачити всі створені заявки на сервіс, їх статуси, звіти від сервісних бригад у вигляді коментарів і фото. Також Ви будете отримувати повідомлення на електронну пошту про будь-які зміни в створеній заявці. Тепер не потрібно щоразу телефонувати сервісному менеджеру та запитувати про ситуацію на об'єкті. Достатньо лише увійти в особистий кабінет і отримати найбільш актуальну інформацію. Або слідкувати за автоматичними повідомленнями на e-mail будуть оперативно сповіщувати Вас про поточну обстановку.

Переваги даної системи

  • Заявку на сервіс Ви можете оформити самостійно, заповнивши форму на сайті та витративши не більше 5 хвилин.
  • Заявка погоджується автоматично, сервісний менеджер одразу бере її у роботу, сповіщення про що Ви побачите через зміну статусу заявки. Також створену заявку побачить Ваш менеджер компанії Aclima.
  • Як тільки буде погоджена дата виїзду сервісної бригади - Ви одразу отримаєте повідомлення на ел. пошту, а також побачите цю інформацію в особистому кабінеті на сайті.
  • В додатковій інформації заявки на сервіс, яка відображається в особистому кабінеті, Ви маєте доступ до поточної ситуації Вашого запиту з фіксацією всіх основних нюансів.
  • Після вирішення сервісного випадку Ви також отримаєте сповіщення і зможете в заявці в особистому кабінеті ознайомитись з підсумковим коментарем сервісної бригади, а також з фотозвітом (якщо його наявність необхідна).

Завдяки новій онлайн системі оформлення та відстежування заявок Ви нічого не пропустите і будете завжди в курсі ситуації, яка відбувається зі всіма Вашими сервісними зверненнями!

ВАЖЛИВО! З 15 червня 2020 року зявки на гарантійне та сервісне обслуговування будуть прийматись виключно онлайн на сайті. Для реєстрації Вам знадобиться ID Вашої компанії, який за Вашим запитом надасть Ваш менеджер компанії Aclima.

Ознайомитись з інструкціями з оформлення онлайн заявок на гарантійні та сервісні послуги ви можете за посиланням https://service.aclima.ua/ru/manuals, а також у відео форматі: