Мультизональна система:
Haier MRV III-S
Haier — це найбільший у світі виробник побутової техніки. Один із напрямків діяльності компанії — розробка систем керування кліматом. Інженери компанії працюють над удосконаленням MRV-систем.
ІСТОРІЯ
Початок компанії було покладено у 1984 році, коли був заснований «Ціндаоський холодильний завод». Поступово, ледь зводячи кінці з кінцями, підприємство вийшло в лідери галузі. За підтримки китайського уряду завод став лідером вітчизняного ринку. З 1990 року Haier виходить на міжнародний рівень і будує заводи по всьому світу. Haier перетворюється у великий бренд, який завойовує власну нішу спочатку у США, а потім і в більшості європейських країн. 2000-ті роки — це час становлення бренду. Haier розробляє якісно нову маркетингову політику, остаточно перетворившись із регіонального виробника на світового гіганта у галузі побутової техніки.
Ключові дати:
- 1988 — об'єднання з «Ціндаоською гальваностегічною компанією»
- 1991 — до складу Haier входить «Ціндіоський завод з виробництва кондиціонерів і холодильних установок»
- 1996 — відкрито виробництво в Індонезії
- 1997 — нові виробничі потужності запущені на Філіппінах
- 2000 — перше виробництво на території США (Кемден, Південна Кароліна)
- 2002 — відкрито новий завод у Пакистані
- 2003 — заводи Haier з'являються на європейському континенті, а саме у Йорданії; оборот корпорації становить 7 мільярдів доларів
- 2006 — бренд став офіційним партнером Національної баскетбольної асоціації та перегонів NASCAR
- 2008 — компанія стала спонсором XXIX Олімпійських ігор у Пекіні
ПРО ЗАСНОВНИКІВ
Чжан Жуймінь — засновник і незмінний керівник компанії, який на сьогодні займає 22-ге місце у рейтингу найвпливовіших світових лідерів (2014 рік). Його дивовижний управлінський талант дозволив перетворити збитковий завод з виробництва холодильників на мегакорпорацію.
Про вимогливість і безкомпромісність цієї непересічної людини ходять легенди. Розповідають, що після того, як на завод було повернено зламаний холодильник, Жуймінь провів повну ревізію обладнання, що випускалося. У результаті виявилося, що близько 20% холодильників випускаються несправними. Тоді директор наказав виставити в холі заводу 76 несправних агрегатів і віддав робітникам розпорядження знищити їх, у прямому сенсі слова розбивши важкими кувалдами. На той час це було сміливе дійство, адже один такий холодильник коштував близько 2 річних зарплат рядового робітника!
Чжан Жуймінь не визнавав півтонів. Він заявляв, що помилки слід визнавати: «Якщо ми допустимо до продажу браковану продукцію, це приведе нас до банкрутства».
Надалі Жуймінь повною мірою проявив свої лідерські та організаторські здібності, вдосконаливши систему організації праці на заводі.
З виходом на світовий ринок пан Жуймінь показав свій талант економічного стратега. Поступово розширюючись на ринку, він створив бренд, який далеко обігнав своїх іноземних конкурентів.
ГЕОГРАФІЯ
Haier має виробничі потужності на 3 континентах. Заводи компанії є у США, Тунісі, Єгипті, Алжирі, ПАР, Йорданії, Пакистані, на Філіппінах. Штаб-квартира підприємства знаходиться в Гонконзі, а його основні потужності — в Ціндао (КНР).
Представництва Haier відкриті в США, Японії, в багатьох країнах Європи й Азії, зокрема, в Росії (з 2008 року) і України (з 2014 року).
ЦИФРИ
- 1-ше місце у світі за обсягом виробництва побутової техніки
- 27-ме місце в рейтингу 50 провідних інноваційних компаній світу
- 38 років успішного розвитку
- Понад 160 країн вже відкрили свої ринки для продукції Haier
- 80 000 працівників по всьому світу
- 17 млрд. доларів — річний оборот компанії
НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ
- Побутова техніка (холодильники, телевізори пральні машини, мікрохвильові печі)
- Цифрова техніка (планшети, смартфони)
- Водонагрівачі
- Системи кондиціювання
- Побутові інверторні / неінверторні кондиціонери
- Промислові та напівпромислові кондиціонери
- Мультизональні MRV-системи
- Чилери