Мультизональні системи
Haier MRV III-C
Haier - найбільший у світі виробник побутової техніки. Один з напрямків компанії — розробка систем управління кліматом. Інженери компанії працюють над вдосконаленням MRV-систем.
ІСТОРІЯ
Початок компанії було покладено в 1984 році з «Заводу холодильників Циндао». Поступово, ледь зводячи кінці з кінцями, підприємство вийшло в лідери галузі. За підтримки китайського уряду завод став лідером внутрішнього ринку. З 1990 відбувається вихід Haier на міжнародний рівень. Будуються заводи по всьому світу. Haier перетворюється у великий бренд, який завойовує власну нішу спочатку в США, а потім і в більшості європейських країн. 2000-ті роки — це час побудови бренду. Haier розробляє якісно нову маркетингову політику, остаточно перетворившись з регіонального виробника у світового гіганта побутової техніки.
Ключові дати:
- 1988 - з'єднання з «Ціндаоською гальваностегічною компанією»
- 1991 - до складу Haier входить «Ціндаоський завод з виробництва кондиціонерів і холодильних установок»
- 1996 - відкрито виробництво в Індонезії
- 1997 - нові виробничі потужності запущені на Філіппінах
- 2000 - перше виробництво на території США (Кемден, Південна Кароліна)
- 2002 - відкрито новий завод в Пакистані
- 2003 - тепер заводи Haier на європейському континенті — Йорданія; оборот корпорації становить 7 мільярдів доларів
- 2006 - бренд - офіційний партнер Національної баскетбольної асоціації й перегонів серії NASCAR
- 2008 - спонсор XXIX Олімпійських ігор в Пекіні
ПРО ЗАСНОВНИКІВ
Чжан Жуймінь — засновник і беззмінний керівник компанії, сьогодні займає 22 рядок у рейтингу найвпливовіших світових лідерів (2014 рік). Його дивовижний управлінський талант дозволив перетворити збитковий завод з виробництва холодильників в мегакорпорацію.
Про вимогливості й безкомпромісності цієї непересічної людини ходять легенди. Розповідають, що після того як на завод було повернуто зламаний холодильник, Жуймінь провів повну ревізію устаткування, що випускається. В результаті виявилося, що до моменту випуску несправні близько 20% холодильників. Тоді директор наказав виставити в холі заводу 76 несправних агрегатів і віддав розпорядження робочим знищити їх, в прямому сенсі слова розбивши важкими кувалдами. На той час це було сміливе дійство, адже один такий холодильник коштував близько 2 річних зарплат рядового робітника!
Чжан Жуймінь не визнавав півтонів. Він заявив, що помилки слід визнавати: «Якщо ми допустимо до продажу браковану продукцію, це приведе нас до банкрутства».
Надалі лідерські та організаторські здібності Жуйміня повною мірою проявилися, коли була вдосконалена система організації праці на заводі.
З виходом на світовий ринок виявив себе талант економічного стратега пана Жуйміня. Поступово розширюючи ринок, він створив бренд, який далеко обійшов своїх іноземних конкурентів.
ГЕОГРАФІЯ
Haier має виробничі потужності на 3 континентах. Заводи компанії розташовані в США, Тунісі, Єгипті, Алжирі, ПАР, Йорданії, Пакистані, на Філіппінах. Штаб-квартира підприємства знаходиться в Гонконзі, а його основні потужності в Циндао (КНР).
Представництва відкриті в США, Японії, в багатьох країнах Європи й Азії, в тому числі, в Росії (2008) і України (2014 року).
ЦИФРИ
- 1-е місце у світі за обсягом виробництва побутової техніки (за даними EUROMONITOR2009)
- 27-е місце в рейтингу 50 провідних інноваційних компаній світу (Business Week, 2010)
- 29 років успішного розвитку
- 100 країн і більш вже відкрили свої ринки для продукції Haier
- 80 000 співробітників по всьому світу
- 17 млрд доларів - річний оборот компанії у 2008 році
НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ
- Побутова техніка (холодильники, телевізори пральні машини, мікрохвильові печі)
- Цифрова техніка (планшети, смартфони)
- Водонагрівачі
- Системи кондиціонування
- Побутові інверторні / не інверторні кондиціонери
- Промислові та напівпромислові кондиціонери
- Мультизональні MRV-системи
- Чилери